Besøg hos Brande Baptistkirke

I søndags besøgte vi Brande Baptistkirke til deres Cafè gudstjeneste. Vi vil gerne sige tusind tak fordi vi fik lov til, at komme og fortælle om Hospicehjemmet. Det var så dejligt at mærke jeres opbakning til projektet. Mest af alt tak for forbøn, det betyder meget for os i bestyrelsen.

Hvis du/I er en del af en menighed eller en forening, som gerne vil høre mere om Hospicehjemmet, vil vi gerne komme forbi og fortælle om projektet. Det kan f.eks. være i forbindelse med en gudstjeneste eller andet fællesarrangement. Det er vigtig  for os, at få udbredt kendskabet til hospicehjemmet, så flest muligt kan støtte os i forbøn og økonomisk.

Hvis du ønsker at støtte os økonomisk, kan du finde linket på vores hjemmeside:

www.hospicehjemmet.dk

På forhånd tak.